Як працаваць ініцыятыве з дызайнерам? Карысныя парады.

Апублікавана

by — Posted in geek commit, буткэмп

На Буткэмпе 3 адбыўся майстар-клас па працы з дызайнерам. На ім дызайнеркі Анастасія Марозава і Света Ермаковіч падзяліліся сваім досведам і задакументаваілі яго ў прэзентацыях. Прэзентацыі будуць карысны ініцыятывам і пачынаючым дызайнерам-валанцёрам.

Асноўныя пытанні, якія былі закрануты:

  1. Як атрымаць дызайн, які спадабаецца?

  1. Роля дызайнера у камандзе. І яго ўзаемадзеянне з іншымі ролямі.

  1. Як пабудаваць працу найлепшым чынам, калі дызайнер ёсць у камандзе, і калі яго няма?
  2. Як скараціць час на распрацоўку дызайна?
    Прыклады тэхнічных заданняў на дызайн і іх выканання.

Канечне, на Буткэмпе можна было не толькі паслухаць, але і задаць свае пытанні. Тым не менш, аўтаркі гатовы да камунікацый і адваротнай сувязі па тэмах дызайну!

А таксама ў гэтым месяцы мы збіраем грошы на грамадскі праект – Дранік-Сэрвер. (Падрабязней чытаць матывацыю і плюшкі тут). Адразу дапамагчы рублём тут!

Аўтар фота: Марына Курышка

PS

Каманда Лічбавай Майстэрні збірае грошы на сэрвер для грамадства: дзе мы распрацоўваем сайты і вэб-сэрвісы для грамадскіх патрэб. Адшкадуй на сэрвер!

Дзяліся:


entrapia on Flickrentrapia on Github
entrapia
entrapia on Flickrentrapia on Github
Дызайнерка, што візуалізуе кібер_мары.
Аматарка опэнсорсу, што каміціць па святах.
Выкладчыца фізікі, што верыць у другі закон тэрмадынамікі.

Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *